layout

Wednesday, December 21, 2011

Duit Baru Malaysia 2012 ^_^

Salam 1Malaysia kepada semua pembaca blog saya yang setia menanti. Sudah agak lama saya tidak update blog sebab saya busy dengan assignment. Tapi kali ini untuk tidak mengecewakan pembaca setia saya, saya buat entry yang paling menarik untuk tatapan kita semua iaitu tentang duit Malaysia. Mulai tahun 2012, duit baru ini di katakan akan di keluar pada awal Januari 2012 nanti jadi hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi seluruh rakyat malaysia akan dapat merasakan keharuman duit-duit baru ini.


Duit baru yang bakal dinikmati oleh kita semua sebagai rakyat Malaysia




Duit RM20 yang sungguh menarik dari segi warnanya




Contoh semua duit baru yang bakal dikeluarkan




*sumber : Bernama

Walaupun duit baru ini kelihatan seperti duit Monopoly, ia tetap kelihatan sungguh exotic dan duit ini masih mengekalkan ciri-ciri serta seni negara Malaysia. Itu sahaja entry saya untuk kali ini dan kita sebagai rakyat malaysia patut berbangga dengan setiap perubahan yang telah dilakukan. Wasalam ^_^

No comments:

Post a Comment